January 30, 2012

#1 - Opening Remarks

Assalamualaikum.

Yes, I'm a Muslim. But, terserah untuk aku menggunakan bahasa atau pelat atau loghat yang aku gemari untuk setiap entri.

Aku hasilkan blog ini adalah untuk memberikan segala review untuk semua buku-buku, novel-novel yang dah aku (dan maybe gf aku) habis baca. Tujuannya bukan untuk populariti, tapi sekadar nak melontarkan apa yang terbenak difikiran setelah sesuatu bahan bacaan itu telah habis dibaca.

Korang pun tak susah nak beli buku lepas ni, boleh jugak jadikan review aku ni sebagai rujukan. Tapi tak tau lah layak ke tak untuk dijadikan bahan rujukan.

Terpulanglah.

Aku bukan jenis yang suka taip panjang-panjang, jawab exam pun sebab terpaksa, 2 page je max aku bleh bagi. so, just wait for my review.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Conteng arang